* Co se šustne *

!!!!!!!!!Pozor!!!!!!!!

Pošlete informaci dále ať si tuto příležitost nenecháváte jen pro sebe :-)

Tato akce už byla zveřejněna na stránkách města Prostějovaklikněte

Chystané akce

propozice a přihlášku Sportovní den na kulečkových bruslích stahujte zde:

Zavod_na_koleckovych_bruslich_2008.doc (882 KB)

Zima se nebezepečně blíží a na dveře klepe recesistická akce s název DOBYTÍ SEVERNÍHO PÓLU

Bude se jednat o druhý ročník, který navazuje na předchozí pořadatelské ročníky, které byly v režii Občanského sdružení pod vedením Boba Pacholíka: Klub nočních turistů. Bývalí i současní členové se této akce letos zúčastní společně. Termín této akce prozatím není znám a to z důvodu klimatických změn na naší planetě a horečnatého očekávání zamrznutí Plumlovské přehrady, kde se bude tato akce již tradičně konat. Případní zájemci jsou vítání i s jejich psími miláčky, partnerkami a vůbec všemi přáteli vyznávající podobné recesistické akce. Nebudou chybět sněžné skůtry, běh na 100m po ledu na boso o zajímavé ceny, a pokud počasí dovolí tak i start horkovzudšného balónu ze samotné severní točny. Vyvrcholením akce bude vztyčení rozcestníku s udáním světových stran a vyřezávanými podpisy účastníků této akce. :o))

Naše expedice se vrátila domů

Po více jak 23.000km jsme dorazili zpět na rodnou hroudu a v současné době pilně pracujeme na zpracování všech našich materilů, které jsme sebou přivezli. Postupně se i snažíme aktualizovat náš web o nové fotografie v sekci FOTO a již se maká na našem presentačním DVD, jak pro tiskové účely, tak pro naše sponzory a partnery. Věřím, že co nejdříve jej budeme moct veřejně publikovat na námi připravovaných přednáškách a diashow. Přesné termíny těchto událostí budou dopředu včas oznámeny, stejně tak jako křest DVD.

Aktuální info z expedice

zdraviiime z mesta AGRA (TADZMAHAL) taaadžmahaal...mááme za sebou hodne slozitou cestu, ktera byla maalem ukoncena jiz na FRANKFURTSKEM letisti!! koupili jsme si v DUTY FREE shopiiku laahev BUSHMILL a krapet sme se nad jeji vytecnou chuti zakecali, az pro naaas musela pribehnout letuška, že na nás čeká celé letadlo, a že je opravdu NUTNÉ láááhev okamžitě DOPÍT a utíkat směr LETADLO!! po naprosto šíleném vyjednávání s jedníím arabááčem, co nás už nechtěl pustit do letadla vše naštěstí dobře dopadlo a my mohli pokračovat dááál!! v Bahrainu jsme pocho pokračovali v nastolenéém tampu a opět navštíívili náš oblíbený DUTY FREE...co jiného jsme mohli koupit než BUSHMILL, tentokráát vše ok a letadlo sme fpoho stihli!! jen konzumace byla trošku složitější, bo zákaz konzumace alkoholu na veřejnosti z této události udělala kovbojku v podobě přelívání alkoholu natajnačku do kelímku od PEPSI...ale jsme mistři svého oboru, a tak na nááás nikdo nepřišel!! další cesta přes DOHU se podobala spíše návštěvě SAUNY, bo ve 23hod bylo stále cca 30°C + 100% vlhost!!takže docela zážitek! z letiště v Dílí jsme se asi 2hodiny snažili dostat do centra s nějakým taxikářem podvodníčkem, který nás provezl všemi periferiemi tohoto velkoměsta!! popisovat špínu, chaos, atd. si necháme raději na jindy, bo ted jen pozitivní zprávy!! našli sme kancelář, kterou jsme hledali a ta nám velice ochotně za úplatu zprostředkovala jeep,řidiče,ubytování atd. na celý náš pobyt v INDII!! po cestě jsme navštívíli aji nějakou tu památku a ted se chystáááme na okružní jízdu po AGŘE!! fotky a podrobnější info pošleme nejspíš zííítra!! ZDRAVÍÍÍ EXPEDICE TEAM

Dnes proběhne aktualizace fotek ze Swiss (St. Moritz) + spoustu zajímavých mapek a tras naší expedice

Jinak cestovní horečka začíná pomalu stoupat na maximum a probíhá asi milion aktivit zároveň!! Pevně ale věřím, že všechno papírování máme konečně za sebou a můžeme se soustředit na materiálové vybavení, které nám ještě nějaké chybí!!

LETENKY Z BAHRAINU DO DELHI ZAKOUPENY, letenky do Kathmandu budou nasledovat cubydup

Tak už disponujeme letenkami z Bahrainu do Delhi, kde se zdržíme na 5dní, a pak budeme pokračovat.... a kam že budeme pokračovat??.... to je takové menší překvapení celé EXPEDICE...jelikož došlo ke změně námi plánované trasy a to hodně podstatné ZMĚNĚ!! celý tento proces se udál na sklonku tohoto týdne, jelikož jsme obdrželi několik oficiálních varovných zpráv z Pákistánu. Problémy s načí expedicí započali již při vyřizování víz do Pákistánu. Tento zádrhel ovšem nebyl ten klíčový. Rozhodnutí o změně trasy přišlo v okamžiku kdy začaly probíhat organizované výbuchy a umělé sesuvy půdy na KKH. Tuto informaci jsme dostali z několika zdrojů a několikatýdenní cesta po tomto úseku se stala velice nebezpečnou. Dokonce jsme byli informováni, že pravděpodobnost našeho styku s nějakými ozbrojenými jednotkami činí 50/50!! To vše a spoustu jiných dat a údajů, které již měsíc den co den přijímáme z Pákistánu nás nutili změnit naší plánovanou trasu a to následně:

Přílet do Bahrainu (odtud už nepoletíme do Islamabádu, ale přes Dohu do Delhi)

Po pěti dnech v Delhi a jejím okolím bude následovat letecký přesun do Kathmandu, kde se potkáme s našim vybavením, které posíláme již příští týden.

Z Kathmandu potom zahájíme naší cyklistickou část expedice a trasa bude směřovat do Tibetu po cestě zvané FRIENDSHIP HIGHWAY!!

Doprovázeni budeme džípem a naším realizačním týmem. Naší snahou je dostat se kolmo do BC EVEREST, odkud se vydají členové do Advance Base Campu Everest. To by měl být nejvyšší bod naší expedice, ccca 6.400m n.m.

V současné době probíhají velké změny v harmonogramu naší expedice a časová náročnost nás nutila využít služeb našich novodobých partnerů na české straně, ale i nepálské a tibetské. Všichni naplno makají na administrativních nevyhnutelnostech, se kterými je naše cesta spojena.

Pevně věřím, že vše co se v těchto dnech děje povede ke zdárnému výsledku a naše expedice bude moci odletět v plánovaný termín a to: 14.8. z letiště Vídeň směrem: Frankfurt, Bahrain, Doha, Delhi, Kathmandu....

O novinkách a jiných zajímavostech Vás budeme podrobně informovat.

Závěrem bych chtěl poprosit naše sponzory a partnery o pochopení, jelikož jsme do poslední chvíle pevně věřili, že budeme moci do Pákistánu bezpečně odletět a realizovat náš projekt na jeho území, ale bohužel bezpečnostní situace a míra rizika nám to nedovoluje. Věříme, že současná náplň expedice je dostatečnou sportovní náhradou za námi zrušenou pákistánskou část expedice.

KONEČNÁ PODOBA ČÍNSKO - TIBETSKÉ ČÁSTI VÝPRAVY

Podrobný popis trasy:

Khunjeraba Pass - Kashar - na kole

Kasgar - Urumqi - vlakem (cesta bude trvat 24-30hod) 1 den okolí Urumqi

Urumqi - Lanzhou - vlakem (cesta bude trvat 24-30hod) 1 den v Lanzhou

Lanzhou - Lhasa - letecky (cesta trvá 2hod 30min) konečně transport větší vzdálenosti v normální čase!!:o))

Lhasa - 4 dny trekking, návštěva klášterů, noc u jezera Namtso (4.700m n.m.)

Lhasa - Peking - vlekem (cesta bude trvat 48hod)

Peking - 2 dny na turistiku

Peking - Irkutsko - vlakem (2dny na Bajkalu)

Irkutsko - Moscow - vlakem (5dní pravého vlakového dobrodružství)

SLAVKOVSKÝ ŠTÍT 2.452,4 m n.m.

No řekněte sami, kam jinam byste si výšlápli při tak krásném pátečním odpoledni ve Vysokách Tatrách??

BERZEVICZI TOUR!!

Přátelé kamarádi,

posíláme nejčerstvější foto novinky z fotbalového TURNÁJKU ZE STARÉ LESNÉ!! BOJUJE V TATRÁCH O PRESTIŽNÍ UMÍSTĚNÍ A POČASÍ NÁM ZATÍM PŘEJE!! soupeři jsou porazitelní, počasí ideální, forma naladěná, pivečko vychlazené!!

PŘIJEL JSME, VIDĚL JSEM, DOJEL JSEM....

Tak těmito slovy bych pojmenoval akci z tohoto víkendu!!

Už samotný příjezd na místo činu a naleznutí vhodného místa ke kempingu na poli, které spíše připomínalo sjezdovku, napovídalo o tom, že tady se žádné rovinkové spurty jezdit nebudou!! Registrace a jiné formálnosti proběhly bez větších problémů, očipování a očuchání prvních pár kilometrů trati taktéž. Když jsem si v propozicích četl, že za startem čeká na závodníky již tradiční sjezdík, netušil jsem ale, že pojedeme po rozrytém poli, na kterém by se nestyděli pořadatelé z CHAMONIX postavit SUPER-G!! Proto zde skoro při každém kole nechyběly akrobatické kotrmelce, výmyky a smyky a jiné parádičky, které si pro pořadatele nachystali samotní závodníci. Ale již k samotnému průběhu závodu:

Start byl pojat v duchu 24HOURS LE MANS...tzn. závodníci běží ke kolům. I zde na nás čekalo překvapení od pořadatelů, kteří k běžecké trase ke kolům zařadili spurt do zdi (teda kopce podobného sklonu). My co vlastníme trekingové nášlapy, tak jsme se ladným krokem rázem pošunuli do první elitní skupiny, bo ti s nášlapama co nemůžou ani chodit natož běžet prskali zlostí jak jen to šlo a funěli do kopce jak lokomita v první republiky.

24HOURS MARAHTON

9:56:20

0:59:45

10:56:05

průměrný čas: 0:56:46 hod, čas ztrávený v kole: 10:13:25 hod, ujetých km:  158,58 km, průměrná rychlost: 15,52 km/hod, maximální rychlost: 53,7 km/hod, minimální rychlost: chůze

První kolo závodu bylo takové očuchávací zároveň i kapánek stresující, bo když jsem si uvědomil, že do kopce co jsem teď plný sil vyjel s menšími obtížemi budu jezdit dalších 24hodin, tak sem krapet znejistěl. Přestřelený start se stal osudný některému závodníkovi, který musel být transportován záchrankou do nemocnice a pro něj i celý jeho tým tak závod skončil. Ze začátku závodu nebyl tento incident jediným, ale k večeru se vše uklidnilo a závodníci byli přece jenom opatrnější. Ale projetím každého kola přibývalo siluet podél trati, které se lopotí s opravou kola, defektů, přetrhaných lanek od všeho co jen mohou spojovat, výměnou řetězů, seřizováním přehazovaček, lepením, lepením a zase lepením!! Jediné co jsem v průběhu závodu seřizoval, bylo utáhnutí sedla. Toť vše, takže maximální spokojenost s technickým stavem kolečkina!!

Když se závod pomalu přibližoval k nočním hodinám bylo všem jasné, že se blíží nejtětší a nejkritičtější etapa závodu. Po brzkém seznámení s partou slováků, se kterými ihned proběhla přátelská družba jsme zkonstatovali, že je nutné vše brát s velkým nadhledem a tuto etapu chápat jako: PŘEŽÍT!! To se dále ukázalo jako hlavní krédo závodu, bo s přibývajícími kilometry přibývala únava a s ní i ztráta pozornosti. Noční etapa byla opravdu obrovskou zkouškou a myslím, že pro všechny!! No řekněte sami, kdy vás naposledy někdo probudil v 01:35 a poslal vás s čelovkou na kole do lesa. Ani nebudu raději nahlas zveřejňovat myšlenky, které se mi honili hlavou v tom ŠÍLENÉM ŠÍLENÉM stoupání lesem, které vás přivítalo rozvodněným potůčkem (takže boty totálně durch), a pak hned rovnou po hlavě do sekce kamení, kořenů, výmolů a tun bláta a blata. Není nad to, když se těsně před setměním přižene bouřka jak cip a rázem se z vás stane blátivý magnet.

Moje taktika (konzultovaná s mým technickým doprovodem: Ivča - ktekrá si mimochodem zaslouží pochvalu před nastoupenou jednotkou, bo takovou péči jakou jsem dostával neměl snad žádný závodník) se ukázala jako správně zvolená, takže jeden start ve 22:31, další pak v 01:41 a třetí v 04:41 byl naprostý ideál. Řeknu Vám, že spustit se ze šíleného srázu lesem je opravdu zážitek a můžu jen děkovat dobré paměti, že jsem nevletěl někam mimo trať, bo jsem se celý den snažil zapamatovat každý větší šutr, výmol a jinou laskominu, se kterou by intimnější styk v nočním hodinách mohl znamenat rychlý konec všech naději.

Ranní část závodu už spíše připomínala NOC OŽIVLÝCH MRTVOL, kdy se závodnicí za podpory svých kolegů plahočili ke startu, aby odkroužili své povinné kolečko, a pak se odebrali zpátky do svých spacáků. Po nočních teréních radovánkách jsem již zastával taktitu, hlavně dojet tak aby vydřželo kolo a já se mohl po závodě přesunout domů, vyložit věci, převléct se a vyrazit do brna stěhovat kuchyň se všemi spotřebiči co k ní patří do Olomouce. Takže moje závody a boj se spánkem a časem skončil až cca v neděli ve 22.30hod, kdy jsem se vrátil domů a během pár sekund usnul.

CO SE POVEDLO?

- taktika, počasí přes den, příjemné prostředí, dobré pivečko, super občerstvení s energetickým jídlem, ionťáky, čajem, teplou polévkou a vším co si jen může závodník přát a to vše grátis. Pochopitelně strategicky zvolený techniký tým, který se o mě po celou dobu staral.

CO SE NEPOVEDLO?

- bohužel jsem si před posledním kolem zapomněl ve stanu při převlékání čip, který snímal čas a ujetou vzdálenost, tekže poslední kolo mi nebylo i po konzultaci s pořadateli uznáno a započítáno. Já však ale vím, že mi k celkému skóre najetých KM chybí 15km a ty se alepoň pro mě počítají!!

CO ZLEPŠIT?

- jízdu po zdi nahoru, jízdu po zdi dolů

NA CO NEZAPOMENU?

- určitě ty parádnické sjezdy a skoky do dálky , které jsem si přes den opravdu úžival. Dál nezapomenu na tu nekonečnou cestu do kopce, která čekala na závodníky každé kolo těsně před cílem. Pracovně jsem si ji nazval CESTA K SAPATANU, bo čeho je moc, toho je moc a tohohle bylo až přespříliš!! Netajím, že posledních 20metrů kopce jsem již druhý den poctivě tlačil bo sem měl strach, že bych mohl hodit třeba i záda!!

A CO ŘÍCI ZÁVĚREM:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PŘÍŠTÍ ROK JIM TO NATŘEM DOUFÁM UŽ V TÝMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KDO BY MĚL ZÁJEM MRKNOUT SE JAK TO CELÉ VYPADALO V OBRAZE .......SEKCE FOTO

24hours MARATHON

Poslední výzva pro případné zájemce o adrenalinový víkend v rytmu non-stop 24hod jízdy MTB teréénem v PODJEŠTĚDSKÉM PODHOUBÍ!! Přeprava bude zajištěna tranzitem, takže místa dostatek!! Současná posádka: Cori, Ivča, Coribák, Denis, Keswi...!! V pondělí lze tedy očekávat zajímavé foto momentky ze závodu. Pro ty, kteří zatím váhají přidávám odkaz na web marathonu: wwww.24hours-mtb.com Plánovaný odjezd 14.6 v 17.30hod z PV a 18.00hod z OL.

Termín očkování: 25.6.

Po dohodě s lékařkou na Infekčním oddělení proběhne plánované 1. očkování ŽLOUTENKY A+B dne 25.6., 2. očkování ŽLOUTENKY A+B dne 25.7. společně s očkování na BŘIŠNÍ TYFUS!! 3. očkování proběhne až po návratu z expedice cca listopad - prosinec 2007. Vše budeme vyřizovat na infekčním v PV!! přesný čas 1. očkování bude upřesnět 21.6.!!

Promítání: Pákistán a Nanga Parbat

POZOR POZOR: dne 12.6.2007 v 18hod v LIBRA BARU Olomouc proběhne promítání z Pákistánu a cesty do BC Nanga Parbat. Jako hlavní hrdina je jeden z členů expedice: Dan Šiška, který se společně s ostatními členy teamu vrátil minulý týden zpět do ČR. Všichni zájemci o tuto akci jsou vřele vítání.

Mt. Blanc - přesunut !!

Přátelé, kamarádi, s politováním musím oznámit, že kvůli rapidně zhoršenému počasí v oblasti Chamonix - Mt. Blanc musel být přesunut termín tohoto přípravného kempu. Více než metr čerstvě napadaného sněhu (a stále padááá) má za následek TOTÁLNÍ uzavření všech přístupových cest pod vrchol i na něj.

Nový termín je tedy stanoven na: 3.- 8.7 2007

Reklamní panel

Po dlouhých bojích a neúnavném pátrání po zmizelých emailových adresách naších partnerů došlo k zadání výroby reklamního panelu s našimi partnery. Velká zásluha patří našemu členu Micanovi, který dokázal, že dobré známosti dokážou divy a reklamní plachta se dá vytvořit "na počkání"!! Uděluji pochvalu před nastoupenou jednotkou. Velký dík patří také pochopitelně naším partnerům, kteří si našli čas a zaslali nám potřebné materiály. DĚKUJEME!!

24hours MTB MARATHON

Masáš v podobě 24hodin NON-STOP MARATHONU v podhůří JEŠTĚDU se nebezpečně blíží. Akce bude probíhat 16.6 - 17.6. a bude testem naší fyzické a psychické připravenosti. Už ladím finální formu, rány se zacelily, stehy z hlavy vytáhnuty, kolo navráceno do původního stavu a hurá do další přípravy. Uvidíme jestli se ke mě někdo přidá a zajezdí si 24hod. Zatím jedu SOLO - Cori!! Vííce info o akci: www.24hours-mtb.com.

Termín Mt. Blanc

Jak již v průběhu posledních pár dnů zaznělo, probíhá příprava výstupu na Mt. Blanc!! Po několika návrzích termínů snad dojde ke souznění všech a termín 30.5. - 3.6. všechny uspokojí. Co se týče dopravy, tak se kolegyálně nabídnul náš člen expedice a dal k dispozici svoji "JUMPINU"!! Pohodlí musí ustoupit stranou, protože i toto může být skvělou přípravou na drastické přepravní podmínky v Asii :o)) Věřím, že všichni budou spokojeni a že se tato akce vydaří!! V průběhu tohoto týdne se zde dočtete více o samotném průběhu akce, trase výstupu apod.

MT. BLANC (4.807m n.m.)

Termín odletu se nebezpečně blíží a s ním i čas na vrcholovou přípravu!! Proto se dala do pohybu i příprava naší
plánované akce: Výstup na Mount Blanc. Vše je v plné režii Rafťáka, který se plánování této akce zhostil s velkou
chutí a co nevidět tu najdete podrobnější informace. Jelikož vše do poslední chvíle tají, tak i mě nění známo nic
bližšího. Ale pevně věřím tomu, že jakmile se tu objeví první verze plánu, můžeme ji považovat za finální. Takže
Rafťáku, tak už to konečně zveřejni, nemůžeme se dočkat!! :o))
V roce 2007 se jeví jako velice aktuální tyto projekty

5.5. 2007 SPORTOVNÍ DEN - KOLEČKOVÉ BRUSLE (účast na akci s Adrenalinklubem a Dukla Prostějov)

11.5. - 13.5. 2007 TATRANSKÝ POHÁR (účast na akci s Adrenalinklubem + cyklo turistika TATRY)

24.5. - 27.5. 2007 RAFTING: řeky horního Rakouska - Salza, Enns, Steyr

22.6. - 30.6. 2007 BERZEVITZI TOUR (účast na fotbalovém turnaji Berzevitz + KOLEM TATER KOLMO)

5.7. - 8.7. 2007 ZA KRÁSAMI ČESKA (jedná se o prodloužený víkend se 2 státními svátky)

13.7. - 22.7. 2007 MONT-BLANC (4807m) klasicky + GRAN PARADISO (4061)

20.7. - 28.7. 2007 MATTERHORN (4478m) - varianta, že nevyjde MONT-BLANC

14.8. - 23.9. 2007 EXPEDICE KARAKORAM HIGHWAY 2007 + BC K2 (vrchol sezóny)

29.9. 2007 SPORTOVNÍ DEN - KOLEČKOVÉ BRUSLE (účast na akci s Adrenalinklubem a Dukla Prostějov)
ve večerním programu zahrnuto promítání o EXPEDICI KARAKORAM HIGHWAY 2007

8.11. -11.11.2007 MEZINÁRODNÍ SPORTOVNÍ VELETRH (Brno - Výstaviště) - domlouvačka sponzorů na rok 2008

V průběhu roku budou probíhat HORO - VÍKENDY NA RABŠTEJNĚ. Aktualizace termínu podle zpráv z Klubu Horolezců Olomouc.
Tyto termíny se budou možná průběžně měnit ale nebojte, budeme ovšem informovat.

6.3. 2007 - otevírání cyklistické sezóny (termín: 24.3.2007)

Vážení milovníci cyklo-radovánek. Jelikož nám počasí začíná čím dál tím více dopřávat své cyklo-náklonosti nezbývá nám nic jiného než této situace využít a naplno zahájit letošní sezónu. V úvahu tedy připadá menší a symbolický cyklo-výlet po naší krásné rodné HANÉ. Termín akce ještě upřesním, ale viděl bych to na 24.3. jakožto i symbolické vítání JARA! Počítám s Váma DUKLÁCI, že dorazíte v plné síle a přidáte se k nám. Akce je určena pro všechny, náročnost (ROVINA, ROVINA, ROVINA) takže můžete vzít i svoje milované a drahé polovičky.

mapka trasy: varianta č. 1 (pokud se trasa na mapě nezobrazuje zkuste CTRL+F5)

Ať to zase letos nedopadne takto

2.3. 2007 - 777. návštěvník ... SOUTĚŽ

POZOR POZOR, dnes byla zahájena soutěž o 777. návštěvníka našeho WEBU!! Výherce, který se ohlás na on-line vzkazích, že právě on dosáhl této cifry obdrží jako pozornost: TALISMAN z TIBETU a ZÁKLADNÍ KÁMEN ZE ZÁKLADNÍHO TÁBORA K2

ILUSTRAČNÍ FOTO:
Tibetský symbol ÓM

Takže přátelé, kamarádi.... je to jen na vás!! přeji hodně zdaru a štěstííí!! :o)))

1.3. 2007 - mediální parneři

Hledáme spolupráci internetových serverů se zaměřením: Cyklistika a Outdoor pro zveřejnění naších článků z příprav expedice, zprávy z cest a také po návratu do ČR.

1.3. 2007 - mapa trasy Merida Karakoram Highway 2007

Grafická podoba trasy expedice bude zveřejněna na sklonku příštího týdne.

28.2. 2007 - cestovní připojištění

V současné době taky probíhá hledání sprévné volby pojišťovny, která nám pojistí celou naší expedici a všechny naše účastníky.

28.2. 2007 - očkovací plán

Přes složité vyjednávání s paní na vrátnici Zdravotního ústavu se sídlem v Olomouci (naproti Flory) jsem se probojoval až k lékařce, která nám připravila očkovací plán pro naší expedici. Zde tedy podrobnější info:

POVINNÉ OČKOVÁNÍ PŘED ODJEZDEM

• TWINRIX (čti Žloutenka typu A + B) .......... 2 x 1.550,- Kč
  • Klíšťová encefalitida ....................... 1 x 350,- Kč
  • Břišní tyfus................................. 2 x 375,- Kč
  • CELKEM očkování (před odjezdem) ............. 4.200,- Kč

POVINNÉ OČKOVÁNÍ PO PŘÍJEZDU

• TWINRIX (čti Žloutenka typu A + B) .......... 1 x 1.550,- Kč
  • CELKEM očkování (po příjezdu) ............... 1.150,- Kč

Ideální očkovací doba před akcí činí cca 6 měsíců (což sme poctivě dodrželi) :o))

26.2. 2007 - letenky zakoupeny!!

První a velice důležitý krok byl učiněn. Naše expedice již zabukovala a zaplatila letenky směr: Frankfurt - Bahrain - Islamabad. Plánovaný datum odletu 14.8.2007.

Další krok: výběr vhodné letenky: Vídeň - Frankfurt

autor: Cori

Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek